Cum cumpăr şi modalităţi de livrare
Stimaţi clienţi, comenzile se efectuează numai prin intermediul web site-ului nostru şi al distribuitorilor .
Nu putem prelua comenzi prin e-mail sau prin telefon datorită numărului mare de comenzi. Web site-ul ne oferă o evidenţă clară a comenzilor şi poziţionarea exactă a literelor pe medalioane şi deasemenea permit clienţilor verificarea execuţiei comenzilor .
Cum Cumparaţi :
Urmatoarele instrucţiuni se aplică numai pentru web site-ul www.medalioane.ro şi www.dogtag.ro
1.LocalizaÅ£i medalionul dorit în cadrul web site-ului nostru. În partea de sus se află categoriile de tipuri de medalioane. Categoriile conÅ£in subcategorii în funcÅ£ie de material sau de marca medalioanelor.
2.În fiecare subcategorie vor apărea produsele aferente, imagine, preÅ£ ÅŸi culorile disponibile (depinde de tipul de medalion). Pentru a vizualiza o imagine mărită a produsului daÅ£i click stânga pe imaginea din catalog.
3.În fiecare pagină de catalog a subcategoriilor există butonul InformaÅ£ii Suplimentare. DaÅ£i click stânga pe acest buton ÅŸi pe ecran va apărea descrierea produselor aflate în subcategorie ÅŸi instrucÅ£iunile cum se dă o comanda. InstrucÅ£iunile sunt specifice fiecarui tip de medalion ÅŸi diferă de la o categorie la alta .
4.Dacă nu aÅ£i mai cumpărat de pe site-ul nostru trebuie să vă faceÅ£i cont apăsând butonul Cont Nou. Se va deschide o fereastra unde veÅ£i completa datele dumneavoastră. Păstrati e-mail ÅŸi parola, dupa ce completaÅ£i detaliile comenzii introduceÅ£i e-mail ÅŸi parola de fiecare dată când faceÅ£i o comandă.
5.Pentru fiecare produs pe care îl personalizaÅ£i ÅŸi îl comandaÅ£i este necesar de a se da o comandă nouă . Dacă comandaÅ£i mai mult de un produs comenzile se vor livra impreună.
6.Pentru fiecare produs comandat veţi primi un e-mail in care veţi vizualiza detaliile de comandă. Fiecare client are obligaţia de a verifica dacă detaliile de comandă sunt corecte.
7.Fiecare client are produsul reÅ£inut o perioadă de 5 zile lucratoare în care este obligat să confirme comanda . Dacă comanda nu este confirmată aceasta va fi anulată .
Cum Platesc :
Pentru Provincie >
1. Plata Ramburs (La Primirea produsului ) cu PoÅŸta Română ,cea mai ieftină ÅŸi cea mai folosită metodă de livrare in prezent pentru provincie :
Clientul verifică e-mailul de comandă pentru a fi sigur că nu s-au strecurat greÅŸeli în formular ÅŸi sună la 0720500194 Luni –Vineri între orele 10:00-21:00,Sâmbăta 10:00-18:00,Duminică 10:00-15-00 pentru a confirma comanda ÅŸi a preveni comenzile false.
Sunt necesare numărul comenzii,adresa de expediÅ£ie ÅŸi numele persoanei care a dat comanda. Foarte important :adresa din buletin trebuie să corespundă cu adresa din comandă ÅŸi cu numele persoanei care a dat comanda. Dacă acest lucru nu este respectat este posibil ca poÅŸta română să refuze eliberarea scrisorii recomandate. Dupa ce confirmarea este facută comanda este expediată în mod normal in 24-72 de ore(zile lucratoare), depinde de produsul ales. În ziua când produsul este expediat prin poÅŸta departamentul comenzi va modifica statusul comenzii în baza de date ,clientii pot vedea în contul propriu de pe medalioane.ro statusul comenzii .Dacă nu primiÅ£i produsul în timp de 14 zile de la confirmarea telefonică a comenzii vă rugăm să ne contactaÅ£i.
Dacă aÅ£i selectat livrare ÅŸi plata prin ramburs prin PoÅŸta Română în funcÅ£ie de poÅŸta/poÅŸtaÅŸ veÅ£i primi o înÅŸtiintare că aÅ£i primit un plic recomandat ÅŸi veÅ£i merge la poÅŸta să-l ridicaÅ£i ÅŸi să platiÅ£i sau poÅŸtaÅŸul vă aduce scrisoarea recomandată la domiciliul dumneavoastră ÅŸi veÅ£i plăti . Nu se trimit comenzi către adrese Post Restant sau Casute Postale.
Costul Transport plată ramburs este de 11 ron pentru o comandă iar pentru mai mult de o comandă intre 13 -15 ron în funcÅ£ie de greutatea coletului. Dacă aveÅ£i mai multe comenzi când sunaÅ£i pentru confirmare spuneÅ£i numarul tuturor comenzilor pentru a fi trimise impreună. Folosim această metodă de trimitere ÅŸi plată pentru ca este cea mai ieftină ÅŸi cea mai simplă iar clientul plateÅŸte la primirea comenzii.
Orice comandă confirmată, trimisă prin poÅŸtă care se intoarce la sediul firmei este retinuta timp de o luna timp în care clientul poate cere re-expeditierea comenzii. Am avut cazuri izolate în care clientul a fost nevoit să plece din localitate ÅŸi nu a putut recupera comanda sau nu a primit avizul postal pentru a se duce la poÅŸta să ridice. în cazul în care clientul doreÅŸte ca, comanda să fie retrimisă va trebui să mai plateacă incă o dată costul de ramburs.
2. Plata Ramburs (La Primirea produsului) cu CARGUS CURIER :
Sunt necesare numărul comenzii,adresa de expediÅ£ie ÅŸi numele persoanei care a dat comanda. Foarte important :adresa din buletin trebuie să corespundă cu adresa din comandă ÅŸi cu numele persoanei care a dat comanda. Dacă acest lucru nu este respectat este posibil ca curierul să refuze eliberarea scrisorii recomandate. După ce confirmarea este facută comanda este expediată în mod normal în 24-72 de ore(zile lucratoare), depinde de produsul ales. În ziua când produsul este expediat prin curier departamentul comenzi va modifica statusul comenzii în baza de date ,clienÅ£ii pot vedea în contul propriu de pe medalioane.ro statusul comenzii .Dacă nu primiÅ£i produsul în timp de 4 zile de la confirmarea telefonică a comenzii vă rugăm sa ne contactaÅ£i
Dacă aÅ£i selectat livrare ÅŸi plata prin ramburs prin curier veÅ£i primi direct acasă comanda . Înainte de a efectua o comandă folosind URGENT CURIER vă rugăm să verificaÅ£i detaliile de expediÅ£ie prin curier .
Costul livrarii în provincie cu plata ramburs prin CARGUS CURIER este 21LEI pentru orice comandă indiferent de numarul de medalioane până la greutatea de 0.5 kg . Dacă aveÅ£i mai multe comenzi când sunaÅ£i pentru confirmare spuneÅ£i numărul tuturor comenzilor pentru a fi trimise impreună. Folosim această metodă de trimitere ÅŸi plată pentru clienÅ£ii prin care clientul plăteÅŸte la primirea comenzii este recomandată clienÅ£ilor care doresc să primească comanda direct la domiciliu intr-o perioadă mai scurtă decât transportul prin PoÅŸta Română ÅŸi clienÅ£ilor care au o comandă mare de medalioane .
Clienţii pot solicita livrarea şi cu alte servicii de curierat cu care au contracte sau care se află in zona lor de domiciliu. Noi avem contract cu CARGUS şi este un serviciu standard oferit clienţilor noştri.
In caz că o comanda se intoarce si nu este revendicată timp de o lună, va fi expusă ca mostră indiferent de personalizarea facută de client pentru a recupera daunele cauzate de client. Acest lucru este stipulat in Termenii si conditiile firmei ÅŸi al web site-ului www.medalioane.ro . Clientul deasemenea va avea interdicÅ£ia de a mai comanda produsele noastre prin web site-ul nostru ÅŸi ale partenerilor pâna la finalizarea comenzii abandonate.
Pentru BucureÅŸti >
1.Plata Ramburs - Prin PoÅŸta Română 11 lei sau Prin CARGUS (tarif local 20 lei) , condiÅ£iile ÅŸi termenii de livrare sunt identici ca pentru provincie .
2.Ridicare produse din magazinul propriu. Clientul verifică e-mailul de comandă pentru a fi sigur ca nu s-au strecurat greÅŸeli in formular ÅŸi sună la 0720500194 Program magazin : Luni - Vineri 10:00-20:00 Sâmbată 09:00-18:00 Duminică 09:00-15:00 , pentru a confirma comanda ÅŸi a preveni comenzile false. Sunt necesare numărul de comandă ÅŸi numele persoanei care a dat comanda. Se stabileÅŸte cu clientul când să vină la magazin să ridice produsul . AtenÅ£ie !, la medalioanele militare scrise pe 4 si 6 rânduri fontul classic debossed , medalioanele militare elite debossed perioada de execuÅ£ie este de maximum 72 de ore de la confirmare, se personalizează la atelierul nostru ÅŸi sunt livrate la magazin . Medalioanele militare Simplex in relief se realizează pe loc in magazin ÅŸi toate medalioanele pentru animale . Recomandăm clienÅ£ilor din BucureÅŸti să vină la magazin. Este unic, nici un alt magazin din România nu are in stoc o diversificare ca a noastră. Dacă nu sunteÅ£i 100% deciÅŸi rezervaÅ£i produsul ÅŸi cereÅ£i să nu-l personalizeze ÅŸi luaÅ£i decizia finală în magazin. Deasemenea aveÅ£i ocazia să achizitionaÅ£i ÅŸi multe produse care nu sunt puse pe site, primim multe produse ca mostre de la diferiÅ£i furnizori ÅŸi acestea sunt puse deasemenea in vânzare numai in magazin.
Magazinul se află la o distantă de 100 de metri de intrarea staÅ£iei de Metro CrangaÅŸi ÅŸi a staÅ£iei de tramvai 41, RATB 178 - CrangaÅŸi fiind foarte accesibil publicului care foloseÅŸte transportul în comun RATB, deasemenea complexul dispunând ÅŸi de parcare pentru autoturisme . Mai multe detalii ÅŸi harta despre magazin accesaÅ£i pagina de prezentare a magazinului.
Întrebări frecvente adresate de clienÅ£i :
Cum verific statusul comenzilor ??
Comenzile se pot verifica accesând înterfaÅ£a client introducând adresa e-mail ÅŸi parola pe care aÅ£i primit-o când aÅ£i dat prima comandă . Dacă nu vă mai aduceÅ£i aminte parola o puteÅ£i recupera foarte uÅŸor .
Cum anulez o comandă ??
Comenzile sunt valabile numai dacă sunt confirmate . Recomandăm dacă greşiţi o comandă să daţi o comandă nouă şi să confirmaţi comanda corectă ,nu este necesar neapărat anularea comenzii greşite,ea se anulează dupa 10 zile dacă nu este confirmată . Există posibilitatea ca clienţii să anuleze comenzile din panoul clienti .
Cum modific o comandă ??
Comenzile nu se pot modifica . Daţi o comandă nouă şi confirmaţi comanda nou cu numărul comenzii . Nu va fi necesar re-introducerea datelor personale , introduceţi e-mail şi parola primită şi datele vor fi completate automat.
Vă rugăm să sunaÅ£i pentru confirmare numai intre orele 10:00-20:00 Luni - Vineri , Sâmbată 09:00-18:00, Duminică 09:00-15:00 la numărul 0720500194 .
Tarifele de transport pentru CARGUS CURIER sunt urmatoarele :
Transport la domiciliul clientului cu plata ramburs la primirea produselor : 21.0 lei (tva inclus) .Livrarea în provincie se efectuează în reÅ£eaua de localitaÅ£i aflată în partea de jos a paginii.
Alte intrebări adresate de clienţi :
De ce nu se pot da comenzi prin telefon ?
Operam un sitem de evidenţă a comenzilor care este integrat cu aparatura de personalizare a medalioanelor. Orice comandă dată telefonic necesită introducerea manuală a datelor in sistem fapt ce duce la costuri suplimentare deoarece ar trebui să mai angajăm personal.
De ce mi s-a anulat comanda ?
Comenzile sunt anulate dacă nu sunt confirmate în termen de 10 zile de la data comenzii la 0720500194 ÅŸi dacă clientul este sunat pentru verificare ÅŸi are numărul ne-alocat sau dacă a fost sunat de mai multe ori in cursul a 3 zile ÅŸi a avut telefonul inchis. Facem tot posibilul pentru a onora comenzile clienÅ£ilor dar Å£inând cont ca medalioanele sunt personalizare ÅŸi de numarul mare de clienÅ£i care au dat comenzi false sau care nu sunt serioÅŸi suntem nevoiÅŸi sa facem acest lucru. O comandă daca este confirmată ÅŸi dacă ulterior în cursul procesului de producÅ£ie considerăm ca este necesară contactarea clientului ÅŸi nu reuÅŸim să-l contactam deoarece acesta nu raspunde telefonic anulăm comanda. Ulterior dacă clientul ne contactează ÅŸi clarificăm situaÅ£ia re-activam comanda. Aceste situaÅ£ii sunt foarte rare dar din păcate există.
De ce nu acceptăm plata cu cardul on line ÅŸi în magazin ?
Trăim într-o Å£ară în care fraudele cu carduri bancare se practică la scară largă. Deasemenea comisioanele practicate sunt prea mari comparativ cu alte ţări. Consideram ca momentan acest serviciu nu este potrivit activitaÅ£ii noastre.
De ce a luat 7 zile prin poşta să-mi ajungă comanda din momentul in care am confirmat ??
Încercăm să trimitem comenzile cât mai repede posibil prin poÅŸta română. Zilele in care mergem la poÅŸta sunt luni, miercuri ÅŸi vineri . Viteza cu care o comandă se realizează/trimite depinde de ziua si ora la care confirmati comanda.Per total o comandă pleacă în maximum 2 zile de la confirmarea comenzii de către client ÅŸi poate ajunge de la plecarea de la noi în 2-5 zile lucratoare în funcÅ£ie de zona din Å£ară unde locuieÅŸte. Dacă clientul doreÅŸte ca să primească mai repede singura soluÅ£ie este să solicite livrarea prin curier, comenzile sunt ridicate de către curieri direct de la magazin sau de la atelier în maximum 48 de ore de la confimare, în majoritatea cazurilor în care comenzile se fac la magazin ÅŸi nu la atelier dacă comenzile au fost confirmate pâna la ora 16:00 acestea sunt livrate a doua zi direct la domiciliul clientului prin curierat rapid.