www.facebook.com/medalioane


Newsletter

Numele dumneavoastra

Adresa de email

Anuleaza inscrierea in newsletter

Noutati si articole




Cum cumpăr şi modalităţi de livrare

Stimaţi clienţi, comenzile se efectuează numai prin intermediul web site-ului nostru şi al distribuitorilor .

Nu putem prelua comenzi prin e-mail sau prin telefon datorită numărului mare de comenzi. Web site-ul ne oferă o evidenţă clară a comenzilor şi poziţionarea exactă a literelor pe medalioane şi deasemenea permit clienţilor verificarea execuţiei comenzilor .

Cum Cumparaţi :


Urmatoarele instrucţiuni se aplică numai pentru web site-ul www.medalioane.ro şi www.dogtag.ro 

1.Localizaţi medalionul dorit în cadrul web site-ului nostru. În partea de sus se află categoriile de tipuri de medalioane. Categoriile conţin subcategorii în funcţie de material sau de marca medalioanelor.

2.În fiecare subcategorie vor apărea produsele aferente, imagine, preţ şi culorile disponibile (depinde de tipul de medalion). Pentru a vizualiza o imagine mărită a produsului daţi click stânga pe imaginea din catalog.

3.În fiecare pagină de catalog a subcategoriilor există butonul Informaţii Suplimentare. Daţi click stânga pe acest buton şi pe ecran va apărea descrierea produselor aflate în subcategorie şi instrucţiunile cum se dă o comanda. Instrucţiunile sunt specifice fiecarui tip de medalion şi diferă de la o categorie la alta .

4.Dacă nu aţi mai cumpărat de pe site-ul nostru trebuie să vă faceţi cont apăsând butonul Cont Nou. Se va deschide o fereastra unde veţi completa datele dumneavoastră. Păstrati e-mail şi parola, dupa ce completaţi detaliile comenzii introduceţi e-mail şi parola de fiecare dată când faceţi o comandă. Dacă schimbaţi numărul de telefon vă rugăm să modificaţi datele în cont inainte de a da o comandă.

5.Pentru fiecare produs pe care îl personalizaţi şi îl comandaţi este necesar de a se da o comandă nouă . Dacă comandaţi mai mult de un produs comenzile se vor livra impreună.

6.Pentru fiecare produs comandat veţi primi un e-mail in care veţi vizualiza detaliile de comandă. Fiecare client are obligaţia de a verifica dacă detaliile de comandă sunt corecte.

7.Fiecare client are produsul reţinut o perioadă de 5 zile lucratoare în care este obligat să confirme comanda . Dacă comanda nu este confirmată aceasta va fi anulată .

Cum Platesc :


Pentru Provincie >

1. Plata Ramburs (La Primirea produsului ) cu Poşta Română  ,cea mai ieftină şi cea mai folosită metodă de livrare in prezent pentru provincie :

Clientul verifică e-mailul de comandă pentru a fi sigur că nu s-au strecurat greşeli în formular şi sună la 0720500194 Luni –Vineri între orele 10:00-21:00,Sâmbăta 10:00-18:00,Duminică 10:00-15-00 pentru a confirma comanda şi a preveni comenzile false.

Sunt necesare numărul comenzii,adresa de expediţie şi numele persoanei care a dat comanda. Foarte important :adresa din buletin trebuie să corespundă cu adresa din comandă şi cu numele persoanei care a dat comanda. Dacă acest lucru nu este respectat este posibil ca poşta română să refuze eliberarea scrisorii recomandate. Dupa ce confirmarea este facută comanda este expediată în mod normal in 24-72 de ore(zile lucratoare), depinde de produsul ales. În ziua când produsul este expediat prin poşta departamentul comenzi va modifica statusul comenzii în baza de date ,clientii pot vedea în contul propriu de pe medalioane.ro statusul comenzii .Dacă nu primiţi produsul în timp de 14 zile de la confirmarea telefonică a comenzii vă rugăm să ne contactaţi.  

Dacă aţi selectat livrare şi plata prin ramburs prin Poşta Română în funcţie de poşta/poştaş veţi primi o înştiintare că aţi primit un plic recomandat şi veţi merge la poşta să-l ridicaţi şi să platiţi sau poştaşul vă aduce scrisoarea recomandată la domiciliul dumneavoastră şi veţi plăti . Nu se trimit comenzi către adrese Post Restant sau Casute Postale.

Costul Transport plată ramburs este de 11 ron pentru o comandă iar pentru mai mult de o comandă intre 13 -15 ron în funcţie de greutatea coletului. Dacă aveţi mai multe comenzi când sunaţi pentru confirmare spuneţi numarul tuturor comenzilor pentru a fi trimise impreună. Folosim această metodă de trimitere şi plată pentru ca este cea mai ieftină şi cea mai simplă iar clientul plateşte la primirea comenzii.

Orice comandă confirmată, trimisă prin poştă care se intoarce la sediul firmei este retinuta timp de o luna timp în care clientul poate cere re-expeditierea comenzii. Am avut cazuri izolate în care clientul a fost nevoit să plece din localitate şi nu a putut recupera comanda sau nu a primit avizul postal pentru a se duce la poşta să ridice. în cazul în care clientul doreşte ca, comanda să fie retrimisă va trebui să mai plateacă incă o dată costul de ramburs.

2. Plata Ramburs (La Primirea produsului) cu CARGUS CURIER  :

Sunt necesare numărul comenzii,adresa de expediţie şi numele persoanei care a dat comanda. Foarte important :adresa din buletin trebuie să corespundă cu adresa din comandă şi cu numele persoanei care a dat comanda. Dacă acest lucru nu este respectat este posibil ca curierul să refuze eliberarea scrisorii recomandate. După ce confirmarea este facută comanda este expediată în mod normal în 24-72 de ore(zile lucratoare), depinde de produsul ales. În ziua când produsul este expediat prin curier departamentul comenzi va modifica statusul comenzii în baza de date ,clienţii pot vedea în contul propriu de pe medalioane.ro statusul comenzii .Dacă nu primiţi produsul în timp de  4 zile de la confirmarea telefonică a comenzii vă rugăm sa ne contactaţi

Dacă aţi selectat livrare şi plata prin ramburs prin curier  veţi primi direct acasă comanda . Înainte de a efectua o comandă folosind URGENT CURIER vă rugăm să verificaţi detaliile de expediţie prin  curier .

Costul livrarii în provincie cu plata ramburs prin CARGUS CURIER este 21LEI  pentru orice comandă indiferent de numarul de medalioane până la greutatea de 0.5 kg . Dacă aveţi mai multe comenzi când sunaţi pentru confirmare spuneţi numărul tuturor comenzilor pentru a fi trimise impreună. Folosim această metodă de trimitere şi plată pentru clienţii prin care clientul plăteşte la primirea comenzii este recomandată clienţilor care doresc să primească comanda direct la domiciliu intr-o perioadă mai scurtă decât transportul prin Poşta Română şi clienţilor care au o comandă mare de medalioane .

Clienţii pot solicita livrarea şi cu alte servicii de curierat cu care au contracte sau care se află in zona lor de domiciliu. Noi avem contract cu CARGUS şi este un serviciu standard oferit clienţilor noştri.

In caz că o comanda se intoarce si nu este revendicată timp de o lună, va fi expusă ca mostră indiferent de personalizarea facută de client pentru a recupera daunele cauzate de client. Acest lucru este stipulat in Termenii si conditiile firmei şi al web site-ului www.medalioane.ro . Clientul deasemenea va avea interdicţia de a mai  comanda produsele noastre prin web site-ul nostru şi ale partenerilor pâna la finalizarea comenzii abandonate.

 Pentru Bucureşti >

1.Plata Ramburs  - Prin Poşta Română  11 lei sau Prin CARGUS  (tarif local 20 lei) , condiţiile şi termenii de livrare sunt identici ca pentru provincie .

2.Ridicare produse din magazinul propriu. Clientul verifică e-mailul de comandă pentru a fi sigur ca nu s-au strecurat greşeli in formular şi sună la 0720500194 Program magazin : Luni - Vineri 10:00-20:00 Sâmbată 09:00-18:00 Duminică 09:00-15:00 ,  pentru a confirma comanda şi a preveni comenzile false. Sunt necesare numărul de comandă şi numele persoanei care a dat comanda. Se stabileşte cu clientul când să vină la magazin să ridice produsul . Atenţie !, la medalioanele militare scrise pe 4 si 6 rânduri fontul classic debossed , medalioanele militare elite debossed perioada de execuţie este de maximum 72 de ore de la confirmare, se personalizează la atelierul nostru şi sunt livrate la magazin . Medalioanele militare Simplex in relief se realizează pe loc in magazin şi toate medalioanele pentru animale . Recomandăm clienţilor din Bucureşti să vină la magazin. Este unic, nici un alt magazin din România nu are in stoc o diversificare ca a noastră. Dacă nu sunteţi 100% decişi rezervaţi produsul şi cereţi să nu-l personalizeze şi luaţi decizia finală în magazin. Deasemenea aveţi ocazia să achizitionaţi şi multe produse care nu sunt puse pe site, primim multe produse ca mostre de la diferiţi furnizori şi acestea sunt puse deasemenea in vânzare numai in magazin. 

Magazinul se află la o distantă de 100 de metri de intrarea staţiei de Metro Crangaşi şi a staţiei de tramvai 41, RATB 178  - Crangaşi fiind foarte accesibil publicului care foloseşte transportul în comun RATB, deasemenea complexul dispunând şi de parcare pentru autoturisme .  Mai multe detalii şi harta despre magazin accesaţi pagina de prezentare a magazinului.


Întrebări frecvente adresate de clienţi :

Cum verific statusul comenzilor ??

Comenzile se pot verifica accesând înterfaţa client introducând adresa e-mail şi parola pe care aţi primit-o când aţi dat prima comandă . Dacă nu vă mai aduceţi aminte parola o puteţi recupera foarte uşor .

Cum anulez o comandă ??

Comenzile sunt valabile numai dacă sunt confirmate . Recomandăm dacă greşiţi o comandă să daţi o comandă nouă şi să confirmaţi comanda corectă ,nu este necesar neapărat anularea comenzii greşite,ea se anulează dupa 10 zile dacă nu este confirmată . Există posibilitatea ca clienţii să anuleze comenzile din panoul clienti .

Cum modific o comandă ??

Comenzile nu se pot modifica . Daţi o comandă nouă şi confirmaţi comanda nou cu numărul comenzii  . Nu va fi necesar re-introducerea datelor personale , introduceţi e-mail şi parola primită şi datele vor fi completate automat.

Vă rugăm să sunaţi pentru confirmare numai intre orele 10:00-20:00 Luni - Vineri , Sâmbată 09:00-18:00, Duminică 09:00-15:00 la numărul 0720500194 .

Tarifele de transport pentru CARGUS CURIER sunt urmatoarele :

Transport la domiciliul clientului cu plata ramburs la primirea produselor : 21.0 lei (tva inclus) .Livrarea în provincie se efectuează în reţeaua  de localitaţi aflată în partea de jos a paginii. 

Alte intrebări adresate de clienţi :

De ce nu se pot da comenzi prin telefon ?

Operam un sitem de evidenţă a comenzilor care este integrat cu aparatura de personalizare a medalioanelor. Orice comandă dată telefonic necesită introducerea manuală a datelor in sistem fapt ce duce la costuri suplimentare deoarece ar trebui să mai angajăm personal.

De ce mi s-a anulat comanda ?

Comenzile sunt anulate dacă nu sunt confirmate în termen de 10 zile de la data comenzii la 0720500194 şi dacă clientul este sunat pentru verificare şi are numărul ne-alocat sau dacă a fost sunat de mai multe ori in cursul a 3 zile şi a avut telefonul inchis. Facem tot posibilul pentru a onora comenzile clienţilor dar ţinând cont ca medalioanele sunt personalizare şi de numarul mare de clienţi care au dat comenzi false sau care nu sunt serioşi suntem nevoişi sa facem acest lucru. O comandă daca este confirmată şi dacă ulterior în cursul procesului de producţie considerăm ca este necesară contactarea clientului şi nu reuşim să-l contactam deoarece acesta nu raspunde telefonic anulăm comanda. Ulterior dacă clientul ne contactează şi clarificăm situaţia re-activam comanda. Aceste situaţii sunt foarte rare dar din păcate există.

De ce nu acceptăm plata cu cardul on line şi în magazin ?

Trăim într-o ţară în care fraudele cu carduri bancare se practică la scară largă. Deasemenea comisioanele practicate sunt prea mari comparativ cu alte ţări. Consideram ca momentan acest serviciu nu este potrivit activitaţii noastre.

De ce a luat 7 zile prin poşta să-mi ajungă comanda din momentul in care am confirmat ??

Încercăm să trimitem comenzile cât mai repede posibil prin poşta română. Zilele in care mergem la poşta sunt luni, miercuri şi vineri . Viteza cu care o comandă se realizează/trimite depinde de ziua si ora la care confirmati comanda.Per total o comandă pleacă în maximum 2 zile de la confirmarea comenzii de către client şi poate ajunge de la plecarea de la noi în 2-5 zile lucratoare în funcţie de zona din ţară unde locuieşte.  Dacă clientul doreşte ca să primească mai repede singura soluţie este să solicite livrarea prin curier, comenzile sunt ridicate de către curieri direct de la magazin sau de la atelier în maximum 48 de ore de la confimare, în majoritatea cazurilor în care comenzile se fac la magazin şi nu la atelier dacă comenzile au fost confirmate pâna la ora 16:00 acestea sunt livrate a doua zi direct la domiciliul clientului prin curierat rapid.


+